пятница, 9 декабря 2011 г.

ԱՍՈՒՅԹՆԵՐ



***

Ստրուկ լինելը շատ վատ բան է, բայց առավել վատ է, երբ ինքդ քո՛ ստրուկն ես:
***

Եթե բարկացած ես, հաշվիր մինչև տասը, եթե բարկացած չես, ինչքան ուզում ես հաշվիր:
***

Այն գործը, որ դու ես պարտավոր անել այսօր, մի թող, որ ուրիշն անի վաղը:
***
Քիթդ շատ մի կախիր. մեկ էլ տեսար արմատ տվեց:
***

Շատ մի քաղցրանա. կախանի տանձ կդառնաս:
***

Լավատես էր. նույնիսկ խավարում իր շահը լավ էր տեսնում:
***

Ինձ համար սարսափելի չէ բանսարկուի ստորությունը, ինձ համար սարսափելի է նրան հավատացողի ստորությունը:
***

Երբեք մի՛ մոռացիր, որ մարդակերի և մարդասերի տարբերությունն ընդամենը մի հնչյուն է:
***

Երբ ուրիշին ես խաբում, քեզ ես խաբում: Երբ ուրիշն է քեզ խաբում, դու ես խաբվում:
***

Այնքան բամբասասեր էր, որ երբ սրանից-նրանից բամբասելու նյութը վերջանում էր, սկսում էր ինքն իրենից բամբասել:
***

«Փորձը փորձանք չէ»,– ինքնասպան լինելուց առաջ մտածում էր նա:
***

Եթե դու ինձանից շատ գիտես, դեռ չի նշանակում, թե գիտես:
***

Ես, ի՞նչ է, տգե՞տ եմ, որ ամեն ինչ իմանամ:


ՎԱՉԱԳԱՆ Ա. ՍԱՐԳՍՅԱՆ

Комментариев нет:

Отправить комментарий