понедельник, 12 декабря 2011 г.

ԶԱՐՄԱՆԱՀՐԱՇ ԻՆՆՅԱԿ





ՎԱՃԱՌՈՂՆԵՐԻ ԽՈՐԱՄԱՆԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ

Որ խանութ մտած գնորդը հանկարծ, Աստված չանի, դատարկ ձեռքերով դուրս չգա, գնորդի սովորություններն ուսումնասիրվում են մանրազնին: Արդյունքում մենք խանութը լքում ենք մի իրով, որն ամենևին էլ չէինք պատրաստվում գնել:

9-ՐԴ ՏԵՂ. Մեծ սայլակ` մեծ ծախսեր: Սայլակի դատարկ մասն առաջացնում է ներքին անհարմարավետություն և այդ դատարկությունն արագ լցնելու բացատրելի ցանկություն:
8-ՐԴ ՏԵՂ. Հագուստի խանութների մեծ հայելիները ճշգրիտ հաշվարկի արդյունք են. անցնելով հայելու կողքով, ոչ ոք չի կարողանում դիմանալ սեփական արտաքինը դիտելու գայթակղությանը: Եվ, որպես կանոն, մարդը հայտնաբերում է ինչ-որ թերություն և անմիջապես որոշում տեղում շտկել «սխալը»` շտապ գնելով որևէ նորաձև զգեստ:
7-ՐԴ ՏԵՂ. 2000-դրամանոց մեկ շապիկի և 5999 դրամով երեք շապիկների միջև մաթեմատիկական ոչ մի տարբերություն չկա: Սակայն իրականում մենք 4000 դրամ ավելի ենք ծախսում:
6-ՐԴ ՏԵՂ. Դեպի դրամարկղը տանող ճանապարհին գնորդին բառի բուն իմաստով զանազան խոչընդոտներ են սպասում: Ամենուրեք ոտքի տակ են ընկնում լավ սպառվող ապրանքների մեծ արկղեր: Վաճառողները լավ գիտեն, որ մարդիկ հաճախ կատարում են չմտածված գնումներ, եթե ապրանքն անմիջապես նրանց ճանապարհին է:
5-ՐԴ ՏԵՂ. Ամենամեծ պահանջարկ ունեցող մթերքները` հացը, կաթնեղենը, երշիկեղենը, խանութներում հաճախ տեղադրում են ամենահեռու անկյուններում: Այդ մթերքները պետք են բոլորին, բայց մինչև դրանց հասնելը, դուք ճանապարհին շատ ուրիշ ապրանքներ կտեսնեք, ու չի բացառվում, որ գնեք: Եվս մեկ խորամանկություն. այն մթերքները, որոնց պիտանիության ժամկետն ավարտվում է այսօր կամ վաղը, սովորաբար տեղադրում են ցուցափեղկի առջևի մասում: Աշխատեք վերցնել հետևի մասում դասավորված ապրանքը:
4-ՐԴ ՏԵՂ. Մտնելով հագուստի խանութ և հայացքով զննելով ցուցափեղկերը, մենք առանց գիտակցելու մոտենում ենք ոչ թե գեղեցիկ դասավորված հագուստին, այլ կախիչներին, որոնց վրա անփութորեն կախված են զգեստները: Մեր ենթագիտակցությունն ասում է, որ հենց այդտեղ է ամենալավն ու արժեքավորը: Իրականում կախիչների վրա այդ քաոսը ստեղծում են իրենք` վաճառողները:
3-ՐԴ ՏԵՂ. Հանրահայտ «50-70% զեղչերը», «այսինչ տոնի առթիվ զեղչերը» և այլն չվաճառվող ապրանքից ազատվելու խանութի փորձերն են: Եվ պետք է ասել, որ դրանք գրեթե միշտ արդյունք են տալիս:
2-ՐԴ ՏԵՂ. Խանութներն ու ռեստորանները հաճախ գրգռում են այցելուների ախորժակը զանազան բույրերով: Հատկապես ազդեցիկ են թարմ հացի և աղացած սուրճի հոտերը:
1-ԻՆ ՏԵՂ. Երեխաների համար նախատեսված ապրանքները գրեթե միշտ ներքևի ցուցափեղկերում են: Եթե չեք ցանկանում հերթական անպետք խաղալիքի կամ «Քինդեր-սյուրպրիզի» առիթով փոքրիկի հիստերիայի ականատեսը դառնալ, նրան նստեցրեք սայլակի մեջ:

Комментариев нет:

Отправить комментарий