пятница, 18 ноября 2011 г.

ԱՍՈՒՅԹՆԵՐ

ԳԼԽԱՊՏՈՒՅՏ ՄԻՏՔ
Կինն ու երկրագունդը նման են իրար. երկուսն էլ ֆռռացնում են մեզ, բայց մենք դա չենք զգում:


ԲԱ ԻՆՉ ԵՍ ԿԱՐԾՈՒՄ
Հիշե՜ք. կանայք սիրում են ՇՓՈՒՄ` Շատ Փող Ունեցող Մարդու:


ԿՈՐՍՏԱԲԵՐ ՄԻՏՔ
Կինը չպետք է զգա, որ դու վախենում ես, վախենում ես… իրեն կորցնել: Հենց զգաց, կկորցնես:


ՈՒԶՎԱԾ ՄԻՏՔ
Կանանց դժբախտությունն այն է, որ միշտ ուզում են իմանալ այն, ինչը չէին ուզենա իմանալ։


ՍՐՏԱԲԱՑ ՄԻՏՔ
Մարդու սիրտը բաց է սիրած մարդու ուղղությամբ` անպաշտպան է և առանց զրահի: Դա է պատճառը, որ նրա արձակած գնդակն ուղիղ մարդու սրտին է դիպչում ու սպանում սերը:


ՄԱՏԱՂԱՑՈՒ ՄԻՏՔ
Կինն իր նպատակին հասնելու համար կզոհի ամեն ինչ, նույնիսկ այդ նպատակը:


ՈՒԶՈՒՄՆԱԿԱՆ ՄԻՏՔ
Կանայք ուզում են սիրել, իսկ տղամարդիկ սիրում են ուզել:


ԺԱՄԱՆԱԿԱՎՐԵՊ ՄԻՏՔ
Տղամարդը մի հավերժություն ժամանակ է վատնում, որ կարողանա օգտվել կնոջ ակնթարթային թուլությունից:


ՀԵՏԱՔՆՆՈՒԹՅՈՒՆԸ ՎԱՐՈՒՄ ԵՆ ԳԻՏԱԿՆԵՐԸ
Կինը շատ է սիրում, երբ դու նրա առջև բացում ես սիրտդ: Նա ներս է մտնում ու տենդագին փնտրում է այնտեղ ոչ թե սեր, այլ ուրիշ կնոջ հետքեր: Եվ հաճախ գտնում է:


ԱՇԱԿԵՐՏԱԿԱՆ ՄԻՏՔ
Յուրաքանչյուր կնոջ մեջ նստած է ուսուցիչը: Մենք աշակերտների նման միշտ վախվորած ենք մոտենում նրան:


ԴԺԲԱԽՏ ԵՐՋԱՆԿՈՒԹՅՈՒՆ
Ես կորցրի քեզ հետ լինելու բախտավորությունը և գտա քեզ հետ չլինելու երջանկությունը:


ԲՈՒԹ ՄԻՏՔ
Սիրային եռանկյան բութ անկյունը միշտ էլ ամուսինն է:


ՈՉԻՆՉ ՉԻ ՄՈՌԱՑՎՈՒՄ
Եթե սկսում ես մտածել, թե ինչ զոհողություններ ես արել հանուն որևէ մեկի, ուրեմն այլևս չես սիրում նրան:


ՇՆՉԱԿՏՈՒՐ ՄԻՏՔ
Հիշի՜ր. եթե կնոջ հետ խորասուզվել ես սիրո ծովի մեջ, ապա կինն ավելի երկար կարող է շունչը պահել:


ՑՊԱՀԱՆՋ ՄԻՏՔ
Մի՜ պահանջիր կնոջից ավելին, քան կարող ես:


ՀԱՎԵՐԺԱԿԱՆ ՓՆՏՐՏՈՒՔ
Յուրաքանչյուր կնոջ մեջ մենք փնտրում ենք իրեն, բայց գտնում ենք ուրիշին:


ՍԱՏԱՆԱՅԱԿԱՆ ՄԻՏՔ
Կինը սիրում է քեզ այնքան, որքան քո մեջ սատանա կա: Ո՜չ ավելի, ո՜չ պակաս:

ՎԱՉԱԳԱՆ Ա. ՍԱՐԳՍՅԱՆ

Комментариев нет:

Отправить комментарий