понедельник, 16 января 2012 г.

ԽՆԴՈՒԿՆԵՐ



Մա՛մ, չե՞ս կարծում, որ բնակարանը մաքրելու ժամանակն է: Որտե՞ղ է մեր փոշեկուլը:
Կածանով գնա, կգտնես:

Հանդիպում են երկու ընկերուհի:
Ո՜նց ես նիհարել:
Ամուսինս դավաճանում է: Այնպես եմ տառապում:
Դու էլ բաժանվիր:
Չեմ կարող, երեք կիլո էլ պիտի նիհարեմ:

Նորապսակ կինը` ամուսնուն.
Սիրելիս, դու առաջինն ես
Հանուն քեզ ես
Դու առաջինն ես արթնանալու, լվացք ես անելու, ճաշ ես եփելու և թափելու ես աղբը: Հասկացա՞ր, սիրելիս:

Դպրոցում:
Երեխանե՛ր, այսօր ստուգողական ենք գրում:
Իսկ հաշվիչներից օգտվել կարելի՞ է:
Կարելի է:
Իսկ Բրադիսի աղյուսակների՞ց:
Կարելի է: Եվ այսպես, գրեք ստուգողականի թեման. «Հայ հերոսներն Ավարայրի ճակատամարտում»:

Ականատե՛ս,– ասում է դատավորը,– երբ տեսաք, որ կինն արդուկով հարվածեց իր ամուսնու գլխին, ի՞նչ արեցիք:
Զանգահարեցի հարսնացուիս և ասացի, որ այլևս չեմ ցանկանում ամուսնանալ:

Աղջիկը.
Հանդիպում ենք երեկոյան ութին նույն տեղում: Իսկ եթե մեզանից մեկն ուշանա
Տղան.
Ապա ես կսպասեմ:

Հանդիպում են երկու ընկերուհիներ, որոնք միմյանց չեն տեսել քսան տարի:
Կյանքդ, գործերդ ինչպե՞ս են:
Է, ո՞նց պիտի լինեմ, առավոտյան եղունգս եմ կոտրել:

Комментариев нет:

Отправить комментарий